Op dinsdag 28 april 2026 is Wim Ploeg overleden.
Wie zijn vriendin Laura, zijn ouders Wim en Joke, zus en broer en verdere familie wil condoleren, kan onderstaand een blijk van medeleven of een mooie herinnering aan Wim achterlaten. Op een later tijdstip wordt hier een mooi boek van gemaakt.

Lieve Henrique, Gecondoleerd met je vader. Sterkte de aankomende periode. Lieve Groet Caroline je collega
Lieve familie,
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wie in je hart zit raak je niet kwijt, ook al is hij lijflijk niet meer bij jullie. Hopelijk geven mooie herinneringen jullie kracht.
Wimpie,
Wat zullen we je lach en gezelligheid missen!
Familie en vrienden heel veel sterkte en kracht gewenst om dit te verwerken.
Lieve familie en vrienden. Iedereen heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
R.i.p wimpie
Lieve familie , Laura en schoonfamilie
Gecondoleerd met het overlijden van Wim . We wensen jullie ongelooflijk veel sterkte en kracht toe om dit te kunnen dragen .
Onbegrijpelijk ; aardige , vrolijke Wiimpie ! R.I.P.
groeten Liesbeth en Ria Vink
Mijn oprechte deelneming aan de hele familie.
Wij wensen familie en vrienden heel veel sterkte met verlies van Wimpie.
R.I.P lieve Wimpie.
We gaan je vrolijke lach nooit vergeten en willen alle nabestaanden heel veel sterkte en kracht toe wensen met dit intens grote verlies.
Groet,
Peter, Janneke, Juul, Jilles en Faas van Dijk
Lieve Wimpie,
Wat hebben we van je genoten!
We zijn blij je in ons leven ontmoet te hebben. We gaan je missen kerel.
Laura, familie en alle vrienden, heel veel sterkte de komende tijd met dit grote gemis.
Laura, familie Ploeg en familie Mosterd. Wat een verdriet, wat een gemis. Sterkte met het overlijden van Wim. De afscheidsdienst was enorm indrukwekkend. Wat zullen vooral jullie maar ook anderen hem missen!
Lieve Laura Wim en Joke Brenda,Arend Arend Willian Rik Jenthe Dennis en Denise Mila Evy en Thess.Heel veel sterkte met t gemis van Lieve Wim
Wij wensen jullie veel sterkte met het verlies en hopen dat de mooie herinneringen jullie steun geven.
Gecondoleerd en veel sterkte komende tijd
Lieve Wim, Joke, Laura, Brenda, Arend, Dennis Denise en kinderen. Wat
zullen jullie Wim gaan missen!
Was er idd maar een ladder naar de hemel.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies!
Wat zal die Wimpie gemist worden
Een glimlach voor de herinneringen
een traan voor het gemis
omdat het zonder hem nooit meer hetzelfde is.
Ome Wim en Tante Joke, Brenda, Dennis en Laura
Gecondoleerd, heel veel sterkte met dit grote verlies!
Wat zal Wimpie gemist worden
Liefs,
Jeffrey, Linda, Isabeau en Olivia
Heel veel kracht en sterkte toegewenst voor ieder die Wim kende.
In de maisoogst hem vaak gezien, en mee samen gewerkt.
We zullen zijn lach, kennis en ervaring en zijn enthousiasme, dol op een geintje/gezelligheid maar ook het secuur werken, zeker gaan missen!
Gecondoleerd met het verlies van Wimpie.
Wat zal iedereen die lieve jongen missen.
Allemaal heel veel sterkte
Familie en vrienden
heel veel sterkte in deze tijd!
Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen.
Lieve Wim wat bracht jij een gezelligheid mee toen je in onze familie kwam,
wat zullen we je missen!
Heel veel kracht en sterkte gewenst voor beide families!
Wij denken aan jullie.
Opa en Oma van de Pol
Lieve lieve wat zal iedereen Wimpie gaan missen zo onwerkelijk zo onwerkelijk.
t lijk wel of het over een ander gaat omdat we het niet kunnen bevatten. We weten, we voelen het maar willen het niet. Wat een verdriet wat een mooi afscheid
Maar je blijft bij iedereen die jou gekend heeft de Wimpie met die eeuwige vrolijke lach.
Bij iedereen zo geliefd je moest eens weten ❤️
Wimpie, bedankt voor de gezellige momenten die we gehad hebben. Je lach heeft ons betovert, helaas zijn wij geen tovenaar !
Lieve nabestaanden,
Wat een gemis en verdriet voor jullie. Heel even mocht ik kennis maken met Wim, in 2019.
Hij vertelde mij over zijn familie, zijn neefjes en nichtje. En er was er toendertijd nog eentje op komst. In zijn verhalen merkte ik hoeveel hij om jullie gaf. Hij zei bijv. “Meestal eten mijn broer en ik bij mijn ouders, moeders ook weer blij hé” of hij vertelde dat zijn neefje had gebeld of hij ook langskwam bij oma. In de verhalen merkte je dat jullie een hechte familie zijn. En nu is Wim niet meer bij jullie.. Het voelt oneerlijk. Het is onbeschrijfelijk en niet te bevatten. Heel veel sterkte, we zullen hem niet vergeten.
Liefs,
Corine
Joke, Brenda en alle familie,
Wat een vreselijk bericht! Van harte gecondoleerd en heel, heel veel kracht en sterkte gewenst voor de tijd die komt.
Groetjes
Arno en Gerrie Klok
Tamar en Maarten
Levi en Laura
Naomi
Jiska
Beste Laura ,Joke en Wim en verdere familieleden
Wat een bijzonder mooi afscheid .De Foto,s ,de woorden,, de muziek,,de erehaag
Wat een gemis zal het zijn!!!Maar wat een mooie herinneringen blijven ,
Heel veel sterkte samen toegewenst nu en de komende tijd
Lieve familie en vrienden,
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Henk en Sjirine Bettink-Schaafsma
Lieve Wim.
Woorden schieten te kort om te moeten zeggen dat we je gaan missen.
Altijd vrolijk.
Iedereen heel veel sterkte met dit grote verlies.
Liefs
Jasper, Selena,
Liam, Nomée & Loa.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte met dit verlies. Namens team Kemp groep.nl
Buren op de donderdagavond tijdens het bowlen.
Lieve Laura. Lieve familie. Lieve vrienden. Overmand door de mooie foto’s van Wimpie, zijn motor en zijn cross pak, De 84 van Herlings en al het verdriet was ik gisteravond niet goed in staat jullie te woord te staan. Maar wat hebben jullie Wimpie een prachtig afscheid gegeven. Waardig. Zo als Wimpie is. De Ere Haag met ronkende motoren. Onvergetelijk. Voor de komende tijd wens ik jullie heel erg veel steun en liefde om dit verdriet samen een mooie plek te geven ….. E. G.
Onbeschrijfelijk. Altijd vrolijk altijd schik. Wat zullen we je lach missen.
Allen heel veel sterkte toegewenst.
Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies!
Mooi kereltje was je Wimpie ik zal je niet vergeten veel sterkte allemaal
Lieve allemaal,
Wat een enorm verlies! Het was een mooie en indrukwekkende afscheidsdienst.
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd.
Cor en Karin Mostert
Lieve allemaal
Wat een enorm verlies van jullie vrolijke/gezellige/lieve Wimpie.
Wat was de uitvaart indrukwekkend mooi ook de foto’s van hem weer te zien als klein boefje, het roept veel herinneringen op. Een mooi en waardevol afscheid…maar veel te vroeg!!
We wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe!!
We zijn er voor jullie ♡
Lieve Laura & (schoon) familie,
Gecondoleerd. Wij wensen jullie veel sterkte, liefde en kracht toe.
Afschuwelijk wat een verdriet en gemis voor jullie allemaal.
Wij wensen jullie heel erg veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Liefs Jan en Gabriëlla
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Wimpie. Wat was hij een geweldige vent. Ik zal hem altijd blijven herinneren als iemand die altijd lachte en altijd in was voor een geintje.
Ik moet nog vaak denken aan die keer dat ik 16 was en ik van hem stiekem zijn auto mee naar huis kreeg. bij Wimpie kon en mocht alles met een knipoog. Ik zal die mooie momenten nooit vergeten. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd.
Lieve familie gecondoleerd met dit grote verlies
Het is onvoorstelbaar
We wensen jullie heel veel sterkte met het grote verlies
Wim rust zacht.
We gaan je missen.
Gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Lieve Wim,
Je was altijd zo’n vrolijke en gezellige jongen.
Wat gaat iedereen je ontzettend missen. Woorden schieten tekort.
We wensen jullie heel veel sterkte met dit grote gemis.
Laura, Wim ,Joke .
Gecondoleerd met het verlies van Wimpie.
Wij wensen heel veel sterkte en kracht toe, .
Dick Annet Brom
Lieve Laura en (schoon) familie,
Gecondoleerd en heel veel sterkte nu en de komende tijd!✨
Beste Laura ,Wim en joke en kinderen en kleinkids en familie van Laura veel sterkte en kracht voor nu en komende tijd. We denken aan jullie
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor nu en in de toekomende tijd
Onverwachts en enorm verdrietig…
Sterkte met dit grote verlies. Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst.
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor vriendin en de familie.